Bezplatný svoz z celé ČR zdarma
Svoz notebooků, počítačů, mobilních telefonů do servisu z celé ČR ZDARMA!*
Potřebujete opravit PC, notebook, telefon či jiné zařízení a nemáte to do servisu zrovna blízko nebo se Vám nechce cestovat? Máme pro Vás řešení!
Využijte možnosti svozu zařízení ZDARMA* do našeho servisu.
Vyplňte objednávkový formulář a vyčkejte na potvrzovací email a etiketu kterou nalepíte na balík.
Zabalené zařízení si pak vyzvedne kurýr přímo u Vás doma či ve firmě. Bezstarostně a pohodlně.
* Svoz zařízení je ZDARMA pod podmínkou útraty min 1000 Kč + DPH. V případě, že se provádí pouze diagnostika nebo servis pod tuto cenu, se cena dopočítává do 1000 Kč + DPH.
Přepravní službu zajišťuje PPL kurýr.
Informace ke svozu zařízení v bodech:
- Doprava zařízení do a ze servisu je zdarma pod podmínkou útraty min 1000 Kč + DPH
(V případě, že se provádí pouze diagnostika nebo servis pod tuto cenu, se cena dopočítává do 1000 Kč + DPH) - Diagnostika zařízení je v případě opravy také zdarma
- Přístroj odesílejte pouze s adaptérem, bez dalšího příslušenství (pokud se příslušenství nevztahuje k závadě)
- Přístroj VŽDY pečlivě zabalte dle doporučení PPL kurýra (informace jak zabalit balík naleznete na stánkách PPL )
- Zboží k nám i zpět putuje max. 1 pracovní den.
- Zboží vracíme vždy pečlivě zabalené
Objednání svozu provedete jednoduše ve 2 krocích:
Formulář je nutné vyplnit základními údaji. Snažte vyplnit všechna pole. Pomůže to snadnější vzájemné komunikaci. Pokud nám chcete vzkázat nějakou další informaci, můžete využít pole Vaše zpráva.
V popisu závady buďte prosím struční a věcní. Snažte se popsat, jak se porouchané zařízení chová. Např: nesvítí displej, nenabíhá, restartuje se, zamrzá, nezobrazuje atp... Zároveň uveďte všechny skutečnosti, o kterých se domníváte, že mohou mít nějakou souvislost s projevovanou závadou. Např: Na klávesnici nefungují některá tlačítka, protože byla polita červeným vínem – to jsou pro nás cenné informace, které nám pomohou se rychle zorientovat.
Po řádném vyplnění údajů potvrďte odeslání objednávkového formuláře stiskem tlačítka "Odeslat". V tu chvíli se Vaše objednávka zaregistruje do našeho systému a my k Vám vyšleme našeho kurýra, který Vás bude kontaktovat ohledně termínu vyzvednutí zařízení.
Veškeré zásilky po přijetí od přepravce řádně zkontrolujeme, v drtivé většině případů ještě tentýž den vybalujeme a provádíme úvodní fotodokumentaci. V případě poškození přijaté zásilky informujeme přepravce, případně pokud je poškozený obal, na místě sepíšeme reklamační protokol. V případě, že dopravce v rámci reklamačního řízení rozhodne v neprospěch zákazníka na základě nedostatečné kvality zabalení a zvolené výplně, MAXCOMPSERVIS nenese žádnou odpovědnost za tyto škody. Toto se týká pouze zásilek přijatých, nikoliv zásilek zaslaných z našeho servisu zpět k zákazníkovi.
Kdy Vás kontaktujeme?
V rozmezí 1 - 2 pracovních dnů od předání zařízení kurýrovi Vás budeme telefonicky kontaktovat s cenovou nabídkou opravy Vašeho zařízení na telefonní číslo uvedené ve formuláři.
Vrácení zařízení zpět k Vám
Pro cestu balíčku zpět k vám využíváme opět služeb kurýra. Zboží se k vám dostane obvykle následující pracovní den po dokončení servisu. Jakmile dojde k odeslání balíku zpět k Vám, obdržíte formou SMS či e-mailem sledovací číslo zásilky. Zákazníci od nás přijímají zboží v kvalitních obalových materiálech. Díky nim je přeprava opravených přístrojů zcela bezpečná. Před vrácením zařízení Vás pracovník expedice kontaktuje, aby s Vámi domluvil nejvhodnější termín, kdy Vás může kurýr zastihnout.
Příjemce balíku je povinen balík včetně jeho obsahu ihned při převzetí zkontrolovat a při případném poškození ihned na místě sepsat s kurýrem škodní událost. V případě, že škodní událost nebude sepsána, není přepravní společnost povinna reklamaci přepravy balíku přijmout.
Zákazník je povinen do 60 dnů od zaslání vyjádření servisu o ukončení opravy zajistit převzetí zařízení zpět vč. úhrady smluvních nákladů za diagnostiku, příp. provedenou opravu. V případě, že tak neučiní, bude mu účtována smluvní pokuta 15 Kč bez 21% DPH za každý následující den, kdy je zařízení uskladněno na naší provozovně. Tato lhůta činí 90 dní a začíná běžet 61. den od telefonického, případně emailového vyrozumění zákazníka o provedení diagnostiky, případně o ukončení opravy. Pokud zákazník ani po uplynutí této karenční lhůty zařízení nevyzvedne, bude zařízení ekologicky zlikvidováno bez nároku zákazníka na finanční kompenzaci.